Ombudsdienst - Service de médiation

Bent u echter tevreden? Laat het ons dan ook weten.
Wat doet de ombudsdienst?
De bemiddelaar heeft een neutrale positie. Hij of zij bemiddelt tussen medewerkers, spelers, ouders, trainers en coördinatoren, luisteren daarbij naar alle betrokken partijen en trachten gezamenlijk een consensus te bereiken. De bemiddelaar kan evenwel geen oordeel uitspreken maar probeert de communicatie te herstellen.
Voor wie?
Elk lid van KFC Rhodienne – De Hoek, spelers, ouders, medewerkers, trainers,…
Klachten?
U kunt uw ontevredenheid uiten over alle aspecten van de club. Bijvoorbeeld over verstrekte informatie, over inspraak, over bejegening van de speler, over de trainingen en/of wedstrijden zelf, enz.

De ervaring leert dat ongenoegen vaak berust op een misverstand. Daarom is het erg belangrijk dat u eerst gaat praten met de betrokken trainer of coördinator. Een goed gesprek kan veel ophelderen. Als het gesprek toch niet tot een bevredigend resultaat leidt of als een gesprek niet mogelijk is, dan kunt u contact opnemen met de ombudsdienst.
Hebt u een compliment of een klacht?
U kunt op verschillende manieren terecht bij uw bemiddelaar · via e-mail : rhodienne@gmail.com
Na kennisname van uw klacht krijgt u een ontvangstbevestiging (mondeling en/of per mail). De bemiddelaar spreekt de betrokken partijen aan, brengt ze eventueel samen en tracht antwoord te geven en in te spelen op de verwachtingen. Voor dit verloop gelden alle wettelijke bepalingen (zoals o.a. de privacywetgeving).
Bezoekers vandaag: 456
Bezoekers gisteren: 0
Bezoekers deze maand: 11909
Bezoekers gisteren: 0
Bezoekers deze maand: 11909